Az I. Komondoros terepséta november végén volt. Előzmény? Hát így történt:

Az ötletet a csoportra az adta, hogy még szeptemberben elmentem a Kuvasz hűség napjára a szentendrei Skanzenbe. Erről írtam már bejegyzést ugye. :) Nagyon jól éreztem magam a "kuvaszosokkal" sőt mondhatom, hogy igazán jó Barátokra tettem szert. Név szerint (kutya név - vezeték név helyett - és keresztnév :) Aki kutyás tudja, hogy megy ez. Én ott kaptam a Komondoros Zsuzsi nevet, mert sokan nem tudják a vezetéknevem, csak, hogy Zsuzsi, és persze "A" komondoros :) ) Panna Magdi, Dina Edit, Atos Andrea, Avar Jani, Bella Marcsi .... 

Olyan jól éreztem magam Velük, hogy októberben elmentem a kuvaszos találkozóra, ahol két bográcsban főztem egyszerre, egyikben őzet, a másikban szarvast. :) Ott Dina Edittel és férjével, Sanyival még jobbat beszélgettünk, egy baleset folytán, mivel ők egy pesti dugóban ragadtak, emiatt lekésték a sétát. Csak az "alaptáborban" tudták megvárni a többieket, így nekem szerencsém volt, mert jókat nevettünk, és Sanyi gondoskodott a tűzről, meg segítettek mindenben, mert elkélt a segítség. :) 

Akkor, azon a sétán, mely számomra nem volt séta ugye, gondolkoztam sokat, hogy nekünk, komondorosoknak, miért nincs ilyen csoportunk? Mi miért nem jövünk össze, miért nem alkotunk élő közösséget? Miért nem tudunk egymásról? Miért ülünk otthon egyfolytában, amikor együtt is lehetnénk? Nincs ilyen csoport? Hát majd lesz! Majd akkor én csinálok egyet! 

Másnap reggel, létre is hoztam a csoportot, négy "alapítótaggal". Pitypang Anett, Gyémánt Emese, KKB (Kutyás Kriszta Barátnőm - a Tündér, akinek ugyan komondora nincsen, de van Neki öt másik: 2 gyönyörű német juhász, egy hihetetlenül okos border collie - keverék, de annyira típusos keverék, hogy bevallom én nem szeretem emlegetni, hogy keverék- és két idős tacsi-tesó, akik mégis oly virgoncak, mint az ifjak), és én. Piciny falkámmal, 3 komondor magonc: Patakparti Zsejke, Patakparti Csekő, ifjú Szurdokjáró Becse és két drótosom: a hihetlenül okos Erdőháti Koma, és Völgyessy Méltóságos - a nemes. :)

Kértem a két komondoros tagot, hogy hívjanak meg minél több komondorost a csoportba. Így is tettek, és hamarosan felduzzadt a létszám... előbb 2 majd 6, majd 10, később 30 taggal bővültünk... már nem kellett meghívni tagokat réges rég, mert a komondorosok maguk kérték a felvételt. :) Minden egyes tagnak külön is örültem és ez így van mind a mai napig. Ma már csaknem 100 tagunk van! Vannak persze nem komondoros tagok is, főképp néhány kuvaszos Barátunk, de vizslások és pulisok is jöttek :) 

Így alakultunk meg, így kezdődött az egész.... a folytatásban elmesélem az I. Komondoros terepsétát. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kedveshangu.blog.hu/api/trackback/id/tr295759850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása