Én vagyok Zamur, a Kandúr. A legkandúrabb kandúr, aki valaha élt a földön! 

Úgy esett, hogy megszabadultak tőlem. (TŐLEM???!!!) És jött egy kedves hangú, jó illatú kétlábú. Felvett, megsimogatott, és hazavitt. Amikor tudatosult bennem, hogy TÉNYLEG  abba a házba megyünk be, ahol millió kutya ugat, Kedves Hangú fejbőre megkapta a magáét. Aztán bevitt a házba, és én felfedeztem. Egész jó. Macskabarát. Na persze, - sajnos- itt kutyák is vannak, meg egy fekete pofájú, nyámnyila kandúr, valami Salem. 

Érthetetlen módon, K.H. a szívébe fogadta ezt a ficsúr macskát. Szerinte kedves, édes, álom. Egy megtestesült álom. Szerintem pedig egyikünk totál felesleges ebben a házban. Kár, hogy K.H. nem így gondolja. Ő azt mondja, hogy Salem a legfőbb barátja, és úgy hulljon egy szál szőre is idegen-mancsúan, hogy piszkosul a szeme közé néz annak az illetőnek, és az a szemközt-nézés rosszul fog végződni. Piha!! Hát nézzetek meg! Nem édes vagyok? Nem vagyok é cukimuki? Nem vagyok é gyönyörű?? Na azért. 

zamur.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kedveshangu.blog.hu/api/trackback/id/tr227306442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása