Szasztok Haverok! Kicsit szomorú vagyok, mert K. H.-nak valami baj van a szemével. Méghozzá komoly baj.... Ugyanis rettentően sok por megy bele mostanában.... emiatt vörös a szeme, dörzsölgeti és szidja a Komondorokat, hogy miattuk van a sok por.

Az a helyzet, hogy szombaton utazom... Rettentően ragaszkodom K. H.-hoz, jobban mint eddig. Még a kinti bandázás sem érdekel, mert látom, hogy sok a por a szemében, és az íróasztala alatt azon gondolkodom, hogyan lehetne meggyógyítani..!

Az a helyzet, hogy már várnak rám.... Nagyon. És szombaton el kell utaznom, mert vár rám a Gazda, az Erdész, aki már tűkön ülve vár.... Csak úgy, ahogy annak idején K. H. várta Csutakot, és aztán két hónapja engem is...

Az a helyzet, hogy mindketten tudjuk, hogy mennem kell....

Az a helyzet, hogy K. H. szeme elég beteg, és a hangja is eléggé megváltozott mostanában, mert olyan fura fejhangja van sokszor. Amikor bizonygatja, hogy ez így tök jó, meg hogy én majd milyen boldog leszek. ÉS biztosan így is lesz. Csak ne lenne K. H. szeme olyan beteg.

Az a helyzet, hogy K. H. azt mondja, hogy ha Sünti is elmegy tőle, befejezi ezt az ideiglenes dolgot, mert nem csak a szeme gyenge, hanem a szíve is.

Az a helyzet, hogy ezt az egész ideiglenes dolgot csakis miattam kezdte el, mert meglátott újra a fajtamentésnél, és eszébe jutott, hogy Csutakkal együtt voltunk hadifogságban...

Az a helyzet, hogy szeretem K. H.-t. Ma a boltnál vártam Rá, és amikor eloldozta a pórázt, nem előre szaladtam, hanem a nyakába ugrottam, többször is. Ekkor K. H.-nak a torka is vacakolni kezdett, mert csak krahácsolt, és krahácsolt, és valamit motyogott, hogy a por megülte a torkát is, és most már elég a komondorok suba-rázásából a házban, és mindenki ki lesz hajítva a csudába, mert elege van abból, hogy Ő betegszik meg miattuk....

Hát K. H. elég beteges mostanában, előbb a szeme, most meg a torka.... aggódom érte.... de komolyan. Ha majd én nem vigyázok Rá, akkor mi lesz Vele?! Ez a Sünti nem képes az ilyesmire, ez csak egy bolond kis tacskó-kölyök! Egyedül Csekő komondor aki képes felelősséget vállalni K. H.-ért!

Az a helyzet, hogy nem sokára mennem kell, és ezt mindketten érezzük, tudjuk... Persze nekem szuper életem lesz, mert egy Erdész társa leszek! Hiszen egy vérbeli tacskó Úrnak mindig fontos dolga van! :) A csudába is, igazi Erdész-tacskó lesz belőlem! Ez minden tacskó álma!

Remélem, hogy K. H. szeme mihamarabb helyrejön, mert nem árt észrevennie a többiek időnkénti rossz modorát!

labo.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kedveshangu.blog.hu/api/trackback/id/tr115868432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása