Hát Tikka-nyuszi újra itthon van! Istennek hála, meglett, előkerült, velünk van, és tovább erősíti a csapatot.

A történet a következő: szomszéd Juci néni becsukta a házba, és mivel Ő beteg lett, ki sem mozdult még az ágyból sem, nemhogy a házból. Szegény Tikka meg csak ordított, ordított, ahogy a torkán kifért, miközben én kint óbégattam, mint a fába szorult féreg. Tegnap hallottam valami halvány hangocskát a házból, de estére már nem hallottam, így azt gondoltam, hogy csak akartam hallani.... Ma újra neki akartam veselkedni, hogy még több plakátot tegyek ki, amikor hátramentem és Tikka-nyuszikám ott ült a kertben éhesen nyávogva. Hogy Juci néni meggyógyult kinyitotta az ajtót, és Ő azonnal rohant is kifelé. Nagyon megörültem Neki! Mondom Juci néninek, hogy menyire örülök, hogy megvan a cica, 3 napja keresem. Erre elmeséli, hogy 3 napja hallja, hogy valahol messzi nyávog egy macska, de nem gondolta volna, hogy az enyém. Erősen nagyothalló szegény, pedig a házban adta a koncertet Tikka..... Hát 3 nap alatt azt hiszem, hogy hagyott némi ajándékot a házban :)

Tikka megkerült, Tikka éhes, Tikka ma elküldött párszor a fészkes fekete fenébe, mivel 3 nap zárka után még én is becsuktam nagy örömömben, hogy meglett. Elhordott mindennek, ezek közt a "vén majom" volt a legkedvesebb. De jól belakmározott májacskából, tejecskéből, azért kicsit ki is ment, és visszajött, itt üldögél velem.

Tikka-nyuszi megkerült, és a Tikkalandok ezennel folytatódnak...!

DSC03774.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://kedveshangu.blog.hu/api/trackback/id/tr145629901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása