Nos, az elmúlt majdnem két hónapban kissé eltűntem... ennek igazából egy legfőbb oka van, hogy létrehoztam egy komondoros csoportot, melynek száma hihetetlen módon, nagyon gyorsan bővült. Úgy vélem, ez mindenképp valamiféle hiánypótló csoport, mert sokan csatlakoznak, és még egyre jönnek az emberek. Megszerveztem az I. Komondoros terepsétát november végén, melyre 21 kutya jött el, Gazdikkal együtt persze. Volt sok komondor, kuvasz, pulik, német juhászok, szépséges keverékek!

Nagyon jól éreztük magunkat és egy hónap múlva volt az Előszilveszteri White Party a Pilisben, ahol már majdnem 40 kutya volt! Én is vittem mind az öt gengszteremet, Zsejke, Csekő, Becse, Koma, Csutak.... mind ott voltak...


A kimaradt időről természetesen megírom a történeteket, mert bőven van mit írni... csak eddig nem volt időm! De most majd pótolom!

DSC04006.JPG Tikka bemutatja a téli divat elengedhetetlen darabját: a sapkát

A bejegyzés trackback címe:

https://kedveshangu.blog.hu/api/trackback/id/tr265758927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása