Az ikrek ma este megvédtek engem! Nem is akárhogy! Olyan hihetetlenül büszke vagyok Rájuk, hogy arra nincsen szó. Beért az én két Esthajnalcsillagom!

Az úgy volt, hogy a tusolónál a csap elkezdett folyni, nem is akárhogyan. Megkértem Zsoltit, akit a Lányok ismernek és szeretnek, hogy jöjjön át este, és nézze meg. Mivel szakad az eső, mindenki itt van bent az előszobában. Zsoltit felhívtam, hogy jöjjön be a kapun, nem zártam be. Be is jött, én már az előszobában voltam, Ő kopogott. Benyitott, erre Csekő felpattant és bestiális támadást intézett Zsolti ellen! Egy másodperces késéssel Zsejke is felfeküdt a levegőre, és a két hatalmas komondorom úszott a levegőben, ahogy engem védtek! Zsolti, bár van egy Borisz nevű középázsiai juhásza, megrettentve ugrott vissza. A Lányok majdnem széttépték az ajtót! Hibába füttyögött Nekik odakint Zsolti, a már ismert és szeretett füttyel, a Lányok nem csitultak le. Alig tudtam a láncot a nyakukra tenni és ikervezetőre tenni Őket! Zsolti csak kintről kérdezte: meg tudod Őket fogni? Mondtam, persze! Gyere csak! Ha már bent vagy és megismernek, nem lesz gond. Nos, bejött, a Lányok megismerték és onnantól kezdve jött a nagy szerelem Zsoltival.

Tudjátok, mindig erre voltam kíváncsi, hogy ha valaki be akarna mászni, az én 8 hónapos Lányaim mit tennének, hiszen még babák, és olyan kedvesek. Hát már nem azok, ha valaki este be akar jönni hozzám!

Bár eddig semmi kedvük sem volt az ömlő esőbe kimenni, most amikor Zsolt elment, bejárták a portát, és mindent ellenőriztek! Visszajönni is alig akartak. :)

Ők a Patakparti Lányok: Zsejke és Csekő! Az ÉN Komondoraim!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kedveshangu.blog.hu/api/trackback/id/tr305578412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása