Szasztok Haverek! Hát vasárnap nem jöttek megnézni engem, mert sok a dolguk mostanság.... Pedig alaposan megpödörtem a bajszom! Felkészültem, hogy jól megmancsolom a fehérnépet aki erre vetődik... De ha nem, hát nem! K.H. Azt mondja ne búsuljak, mert jön még a Nagy Szerelem! Nagy N-el és nagy Sz-el! Hát, én biztos vagyok benne!

Hát szóval, megy az élet! Kaptam még egy sebet, persze Zsejkétől (ma van a névnapja), K.H. szerint patakocska.... így hívja: én kis Patakocskám! Meg bizalmasan sutyorog Vele! Patakocska! Piha! A kis "Patakocskája" ilyenkor nekidől, K.H. meg majdnem felborul. Mennyivel korrektebb darab egy tacskó! Kicsi, őrülten tud bújni, nem lök fel senkit egy hangyán kívül.... és hát - szép! Mancsolgatom K.H.-t, mancsolgatom :) Mivel az ágyába nem enged fel, ezért alatta alszom, mert én már csak ilyen vagyok! A kandúr farkát nem húzgálom már, mert láttam, hogy K.H. milyen ideges tőle... Igyekszem én, kérem.... igyekszem!

Szombaton lesz a következő nagy komondoros séta, én is kaptam meghívót! Megyek is! Csak azt nem tudom, hogy K.H. barátnőjének, KKB-nak a kocsijába hogy fogunk ennyien beférni.... na, de sok jó patakocska kis helyen is elfér :)

Kezdek beilleszkedni a brigádba.... közben rájöttem, hogy itt nem én vagyok a tiszt, hanem a "Patakocska"! Engem meg kérem, lefokoztak..! Még csak altiszt sem lehetek, közlegény lettem, mint Csutak! Merthogy a tiszti gárda a fehér kesztyűsökből áll! Zsejke, Csekő, Becse! Én csak afféle gyalog lehetek itten.... na különben nem baj, hogy az irányítás terhe nem engem nyom. Most már azt is megtanultam, hogy ha a komondorok esznek, szépen leülök egy tisztes távolban és nem fenem a fogam a kajájukra.. Nos, khm.... még egy fülseb azért nem hiányzik, szóval..... legyen az övék az első falat, na! Átengedem! Végtére én tudok várni,mert én ÚR vagyok! Én nem tülekszem a svéd asztalnál... nem vagyok paraszt... K.H. úgyis gondoskodik arról, hogy mindenkinek jusson. Nem? Hát akkor meg minek izguljak?!

Jaj, Haverek! Nehéz ám az élet! K.H. kirak a kertbe, hogy szépen sétikáljak fel-le... de én inkább ágyban aludnék. Na K.H. ezt se tűri. Hogy mi van ezzel?! Valami fóbiája van!

Szóval, megy az élet, várom a kirándulást, töltök majd fel képeket! Legyetek jók, szobatiszták, ütközőn ne utazzatok, és héven ne köpködjetek, mert nem illik!


Labanc

A bejegyzés trackback címe:

https://kedveshangu.blog.hu/api/trackback/id/tr145798402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása