Na szóval, szerelmes lettem. Méghozzá Patakparti Csekő Királylányba. Csekő a szép, Csekő a gyönyörű, Csekő a kecses, Csekő a tündér.... Én Csekőm! Én egyetlen Csekőm! Még a neve is egy csodás szimfónia..... halljátok? Cse-kő..... Cse-kő.... hajjj..... de mélyet sóhajtottam!

Csekő Királykisasszony pasizni vágyik.... én meg belehabarodtam. Fülig. De nagyon kell küzdenem, mert itt van még két másik vetélytárs is, Csutak közlegény, és Koma gyalog. De én megküzdök mindenkivel a Szerelmemért! Imádom ölelgetni, meg Reá mászni, de K. H. rondán nevetett és azt mondta, hogy úgy nézek ki Rajta, mint egér a tápos zsákon....! hát kikérem magamnak! Én férfi vagyok! Ööööö...... már csak kisebb részben, de akkor is! Azért lettem őrgróf, mert egész nap őrzöm az én Egyetlenem. K. H. azt is mondta, hogy még a földig lógó nyelvem is szív alakú... na és?! Manapság már nem lehet szerelmes egy magamfajta deres legény?

Egész nap kísérgetem, fel s alá, még azt is felajánlottam Neki, hogy viszem a cupákos csontját helyette, nehogy megerőltesse Magát, és biza! a cupáknak baja nem fog esni, én meg nem kóstolom! Megharcoltam Érte még Zsejkével is, mert lehet, hogy a kajámat elveheti, a fülemet átharaphatja, de a Szerelmemhez közel nem férhet! Még ő sem! Nem érdekelnek a rokoni szálak, Csekőm, ÉdesegyetlendrágaszerelmemCsekőm csak az enyém! Úgy elzavartam, hogy csak zörgött!

Most Csekő selymes bundáján feküdve, ébren álmodom.... egy kis erdőmélyi házikó, Csekő és én.... kettecskén, szerelmesen.... nevelgetjük a gyerekeket.... hajjjj.....hajjjjjj......

DSC04106.JPG....khm.... khm.... gondoltam kicsit megpaskolom Szerelmem popsiját, csak úgy viccből..

DSC04107.JPGIde ne gyere! Csekő az enyém, csak az enyém! A Drágaságom!

DSC04108.JPGAludj Szerelmem, aludj, én majd vigyázok Rád!

A bejegyzés trackback címe:

https://kedveshangu.blog.hu/api/trackback/id/tr345848793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása