K. H.-nak ma rossz napja van. Nem kissé nyűgös. Ma elvitték Labancot, és még sírt is. Nem keveset. Azért mi elmentünk sétálni. Szóval, kimentünk mi, a Drótos Banda (Labanc használta ezt a kifejezést) Csutak, Koma és én.

Az egyik parkban volt egy nő, egy Tigris nevű kutyával, a fene sem tudja, hogy milyen fajta volt a cimbi, talán amstaff keverék vagy ilyesmi. A nő beszélgetett egy ember-pasassal. Az ember-pasas aszongya (K. H. is hallotta): Nézd, reggelik a kutyádnak! K. H. hátán azonnal felállt a szőr (tök jó amúgy, én kicsi vagyok, de K. H. nagy és azonnal felpöcköli Magát, NA AKKOR KÉNE LÁTNIA MINDENKINEK!) Szóval, K. H. aszongya: NANA! Mire a nő: hát aki nem érti a viccet, azzal nem lehet mit tenni. Erre K. H. muréna mosollyal: Óóóó, dehogyisnem értem én! Reggeli? Reggelire tacskók? Hm?! Rendicsek. Fordulok egyet, hozom a komondorokat és meglátjuk, hogy kinek mi a reggeli! (Hangsúlyozom: ma K. H.-nak különösen rossz napja van, és ilyenkor.... még érzékenyebb a tacskókra, vagyis Ránk!) Hangok elhalkultak, már senki sem akart humorizálni a tacskókkal..... jéééééééé, de érdekes! Fogta Magát, tényleg megfordult, és velünk együtt kihozta Zsejkét, a NAGY ALFÁT is. Zsejke ballagott mellettünk és Tigris is, meg a gazdája is hirtelen icipici lett. K. H. meg is magyarázta nekünk: rohadt köcsög tud lenni, ha valaki a tacskókkal kezd cicmötölni! Én ugye csak hét kiló vagyok, és frissen műtöttek, meg ilyenek, és akkor K. H. nagyon ideges, mert Ő soha sem mondja még viccből sem egy kis kutyára, hogy "Nézd Zsejkuska, reggeli!" És még azt is mondja, hogy amstaff - hahaha! (Pedig nagyon szereti a kutyákat, neki mindegyik nagyon szép- az amstaffot is szereti) Szóval mindenki nagyon csendben volt, mert mellettünk lépdelt Patakparti Zsejke, aki nemigen tűri, hogy beszóljanak Neki. Hát így sétáltunk MI :) K. H. meg nagyon mosolygott. Bár ezt a mosolyt a medúzafő is megirigyelhetné, mert sok jót nem ígért.

Na meg, néha összekeveri a nevünket. Öregszik a nyomorult. Csut... nem. Kom.... nem. Labó.... nem. Affene, TACSKÓK IDE!  És akkor mi megyünk, mert ez mindenki érti. :)

Amúgy köszönöm a kérdést, tök jól vagyok a műtét után, bár tegnap egy hatalmas rókabőrt azért eldobtam, mire K. H. írtó rosszul lett, mert a szerencsétlen nem bírja az ilyet. De még időben kirohant velem a kertbe és ott hajítottam el. :)

DSC04158.JPG

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kedveshangu.blog.hu/api/trackback/id/tr305874107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása