Csutak naplója: Irgum-burgum!

 2014.04.08. 20:58

Na szasztok Haverok! Rettentő elfoglalt vagyok, ezért írok viszonylag ritkán, de ez a Labanc tacskó megtette helyettem is. Elég szószátyár a haver.

Nos, először is szeretnék néhány tévedést helyretenni: NEM voltam közlegény Labanc mellett, és Ő SEM volt tiszt. Mi vállvetve küzdöttünk az életért és egymásért. Nekem elsőre szerencsém lett, mert a Gazda nagyon akart engem, olyannyira, hogy a szemüvegét is eladná értem (márpedig akkor nem lát a szerencsétlen, bár lehet, hogy néha jobb is lenne, tekintve, hogy ezek a büdös komondor kölkök miket mívelnek idehaza), márpedig az nagy szó. Szóval nagyon akart, és nagyon várt. Még kozmetikushoz is elvitt nem egyszer, amikor pedig a Kedves Hölgy befejezte a praxist, megtanult trimmelni autodidakta módon, hogy szép legyek és ápolt.

Labancot nagyon szeretem, amikor vizes lett az esőtől, megmosdattam szépen, hogy ne legyen már olyan vizes. Összebújtunk, mint anno, régen. Szombaton a Gazda kivitte Őt, és Becsét, meg Komát. Elmentek a botlba, ahogy szoktak, de Labanc tesó nélkül tértek vissza. Nagyon kerestem Őt, miért nem jött Ő is? Hol van? Azóta is keresem, és még Zsejke is keresi, azóta is bekukkant az ágy alá, mert Labanc ott aludt mindig. De Labanc sehol. Azóta sem. A Gazda nagyon szomorú volt szombaton, próbáltuk vigasztalni, de hasztalan. Aztán elmesélte, hogy Labancnak már nagyon jó helye van, csudaszép környezetben él. Nem hiszem. Jobb lenne, mint itt?! Áááá, ne is kábítsatok. A Gazda sok mindent magyarázott akkor, hogy a sok por, meg minden..... ugyan. Hülyeség. Ha valaki, akkor én tényleg ismerem Őt.

Na meg, képzeljétek, felneveltem három büdös kölköt az elmúlt egy évben. Név szerint: Patakparti Zsejkét, Patakparti Csekőt és Szurdokjáró Becsét. Ugyan a fene sem kívánt az apjuk lenni, de ezek engem néztek annak. Hát, megtanítottam Őket ugatni, házat őrizni, meg minden. És mi a hála? Otromba tréfák. Ezek engem letaposnak. Hát úgy elküldöm mindet a jó büdös......! hogy csak úgy zörögnek. Szerintetek tanulnak belőle? Nem. Ezért már eleve úgy megyek ki az ajtón, hogy messzire üvöltök: TAKARODJ A KÖZELEMBŐL!  Sokszor senki sincs az ajtó előtt, és akkor a Gazda rondán nevet, hogy "öregszel, Csutak fiam" Nos, nem öregszem, csak elő-vi-gyá-za-tos vagyok! És az nem ugyanaz!

Osztán meg, itt van ez a Süti gyerek. Karcsú kis menyecske, nem mondom. Na de ezt is én tanítsam meg mindenre?! Szobatisztaság nuku. Idősebbek tisztelete nuku. Éretlen tacskó.

A bejegyzés trackback címe:

https://kedveshangu.blog.hu/api/trackback/id/tr45876877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása